Ny blogg!

Första inlägget i en ny blogg är alltid speciellt.

Jag ska här ta tillfället i akt och delge några meningar om vad tanken med denna blogg är.

Eftersom att jag är en kreativ själ och gärna utrycker detta med fotografier, ska bloggen fungera som en inspiration att ständigt ta nya och spännande bilder för min egen skull, men också för besökarnas.

Eftersom att detta är det första inlägget, bjuder jag dock endast på en bild med mig själv, vilket kan vara trevligt för besökarna att se, vilken filur jag är.

Givetvis kommer det mera och jag hoppas att det i slutändan leder till att man även blir mer kreativ och andra kreativa själar kanske till och med inspireras av mina verk och vice versa.

Nog snackat, mer uppdateringar kommer inom kort, glöm därför inte att återkomma!

Ett svar till “Ny blogg!

Kommentera

