Bollnäs överraskar!

För första gången på strax över ett år, har Bollnäs imponerat. I kväll var det folkfest som heter duga och jag har då aldrig sett så mycket folk samtidigt i denna lilla stad. Riktigt trevligt även om jag betade av min visit efter endast 30 minuter.

Jag var förvisso här förra året också när denna festlighet pågick, men minns dock inte varför jag inte var där.

Här kommer i alla fall ett antal bilder som är tagna mest i syfte för att visa hur det såg ut.

Bollnäs "Grillnatta" 2010

Kommentera

