Lite skåpmat igen!

Kan börja med att nämna, i fototestet tidigare skrev jag att jag fotade med en K750i, det var helt fel och det var egentligen en K810i.

Eftersom jag inte har tagit några nya bilder till dagens uppdatering, får ni se några artistbilder jag tagit tidigare samt att jag bjuder på en bild på mig själv som nybörjare inom fotograferingen.

Helena Paparizou - Örebro 2006

Ola, har jag för mig denna kille hette. Tagen 2007.

Martin Stenmarck, Linköping 2006.

Ute i vildmarken och fotar, från 2004.

Ett svar till “Lite skåpmat igen!

Kommentera

