Skåpmat igen!

Nu tryter inspirationen igen, men vad gör det. Jag har fortfarande en hel del bilder i arkivet som åtminstone jag gillar i alla fall. Det är självklart rolig om besökarna också tycker om dem, lämna därför en kommentar.

Jag har rotat fram några bilder som delvis passar årstiden. Två av dem säger sommar men den tredje, ja den säger mer höst, vilket är lite vad jag börjat känna att det kan vara på vardagsmorgnarna numera.

Håll till godo!

Sommarromans!

Nu är det sommar nu är det sol... nu är det koskit i hagen!

Höst... och nej, det är inget fusk med lövet. Det är bara bra tajming.

4 svar till “Skåpmat igen!

  1. Sv: Jag tackar så hemskt mycket för både kommentarer!!🙂

    Dina bilder skicka jag ikväll när du kommer in. Jag hann aldrig skicka dom igår. Det skulle ta aslång tid och skicka original bilder igår kväll när jag höll på med bilderna så du får dom ikväll när jag inte gör något annat än surfa runt. ^^

Kommentera

