Fotomaraton 2010

Beklagar den dåliga uppdateringen. Nu däremot kommer det lite färska alster som alla är tagna under Fotomaratonen i Gävle, 28-29 augusti.

Bilderna som visas här är inga bidrag men togs under helgen i samband med evenemanget.

Vill också passa på att rikta några personliga rader till Pamela. När jag är ute och fotar, promenerar eller vad det nu må vara, går jag alltid i min egna lilla värld. Det händer att jag är nära människor jag känner, till och med ser dem men inte reagerar och sedan får man reaktioner i efterhand. Givetvis ignorerar jag inte mina vänner, och väljer du att tolka det på det viset, då är det helt och hållet upp till dig.

Här kommer bilderna!!

*dregglar*

2 svar till “Fotomaraton 2010

  1. Haha, det var bara ett litet skämt om att du ignorerade oss! ;D
    Hur som helst så var ju vi trotts allt fiende i 24 timmar! Hahah.😀

    Sv: nej, denna bild tog i lördags. Ja det var lite kallt i vattnet men efter ett tag så var det inte så kallt. Så all creds till LENA!😀
    Men scchh!! Hon dansa visst salsa! ;D

Kommentera

