Modellfoto del 1.

Nu har jag modellfotograferat igen. Denna gång var det Natta, en karlskogatjej, som hamnade framför linsen och det slutade med dessa bilder.

Det här är några, kommer göra en uppdatering till med fortsättning.

Det är Natta som har gjort retuschen på bilderna.

Håll tillgodo!

4 svar till “Modellfoto del 1.

  1. Men Johan du svarade ju inte på vart du flyttat.. är det hemligt? Japp det är jag som tagit korten. Jag tog dom från där jag satt, så jag har ingen tanke överhuvudtaget på någon vinkel:)..

Kommentera

