Nördigheter igen!

Under onsdagen drog jag in till Örebro och mötte upp mina fotografpolare, Stefan och Johan. Alla utrustade med varsin kamera, vandrade vi runt för att se vad staden hade för motiv att bjuda på.

Jag ska tillägga att bilderna inte är fotade med min Nikon, utan jag lånade Johans Canon med ett 20 mm objektiv. Riktigt grym leksak.

Lite diverse bilder som togs och det kommer mera.

Stefan och Johan, detta är för övrigt en vanlig syn när flera fotografer ses.

Titta vilken söt krabat som fick bli modell.

Kommentera

