Nytt fotoår!

I fall någon har missat det, kan jag upplysa att det numera är den 1 januari 2011. Ett nytt spännande år.

De flesta har säkert redan varit i väg på mellandagsreor och handlat för eventuella julklappspengar eller presentkort.

Men, har du en slant kvar samt funderar på att börja fota mer?
Då kommer här några enkla tips på kamerapaket, passande plånboken eller ja, prisvärda i alla fall.

Vi börjar med:

NIKON Systemkamera D3100+18-55mm
14.2 Megapixel.
3.0 tum LCD skärm.
Filminspelning i HD.
11 punkters autofokus.

Rea på onoff.se 4.990:-  ( 5.555:- )

Nästa paket får bli:

Canon DSLR-kamera EOS1000D+18-55mm
10.1 megapixel.
2.5 tum LCD skärm.
Live View (se motivet på skärmen)
7 punkters autofokus. 

Internetpris: 3.990 :-

Länk.

Glöm inte minneskort, köp hellre 2-3 stycken för många för att de kan gå sönder, du kanske glömmer osv. Det ska alltid finnas minneskort tillgängligt.

Passar inget av dessa förslag, finns det massor av mera ute på nätet, bara att surfa runt och välja. 

Gott nytt fotoår!

4 svar till “Nytt fotoår!

  1. Sv: Jag tackar så mycket, Herr Bonde!🙂
    Jag ska försöka fota mer i år så jag kan fylla bloggen med massa massa bilder. Jag hoppas jag också får se en hel del bilder från din sidan!
    Massa kramar och gott nytt år!!😀

Kommentera

