Here comes the bride!

Vilken härlig start på helgen!

Vaknar av att en vän ringer och bjuder in mig till ett bröllop, som jag tidigare inte kunnat tacka Ja till, nu visade sig dock att jag hade möjligheten att åka i väg, dock på bekostnad av en annan persons frånvaro, men ändå. Dock blev det med kort varsel, ca 1 timme och 20 minuter att göra mig klar och hitta skjuts till Örebro, hade jag på mig.

Min snälla far var ledig och körde in, sedan fick jag skjuts av vänner till Monique, bruden, och därmed löste sig allting.

Här är en bild från vigseln, håll till godo!

Kommentera

