Blixtfoto!

Under natten till lördag kom den omtalade åskan äntligen till Karlskoga. Den ställer förvisso till problem på många håll, men det betyder väl inte att jag inte kan få dra nytta av den i mina försöka att fånga en fin blixt på bild?

Helt ny på området, slänger jag kameran på axeln och ut i regnet och börjar montera kameran på stativ. Helt oplanerat, så dessvärre dåligt med batteri. Men av de 34 bilder jag tog, fick jag åtminstone denna, och det är långt i från en riktigt läcker blixtbild,  men ja.. blixten är med på bild i alla fall.

Håll till godo!

Kommentera

