”Inget CF-kort”

Under onsdagskvällen var jag nere vid näset med två vänner för att spela lite basket. Jag visste att ljuset från solen skulle falla in väldigt snyggt mot basketplanen och kameran fick då givetvis följa med. Lite schyssta motljusbilder är aldrig fel.

När kameran väl kom fram, och jag skulle ta bilderna, hände ingenting. Det stod dock i displayen ”Inget CF-kort”. Då har jag alltså lyckats glömma det hemma i kortläsaren och dessutom tillsammans med reservkortet, som annars brukar ligga i kameraväskan.

Hur som. Daniel som hade en kamera med fick agera fotograf i stället och ta de bilderna jag egentligen hade velat tagit, men i stället fick jag ju faktiskt vara med på en snygg bild. Så, det är alltså jag själv som är på bilden nedan!

DUNK!

 

Kommentera

