En diskborste byter färg!

För er som inte känner till det, kan jag avslöja att jag numera är inneboende hos Nemolumos. Detta går rätt bra än så länge, men häromdagen när jag diskade, tog jag en helt ny diskborste ur städförrådet, en vit, men efter det att Linda använt den så var den helt plötsligt till större delen röd.

Frågan för om hon har diskat eller målat med den : /

Hur som helst, här kommer en bild på borsten, jag passade också på att låna hennes objektiv 100 mm, 2.8 macro. Riktigt bra!

Diskborsten som var vit i från början.

 

Kommentera

